زیست شناسی

علمی و آموزشی

زیست شناسی

علمی و آموزشی

زیست شناسی

فالموت فی حیاتکم مقهورین ،
و الحیاة فی موتکم قاهرین
زندگی آن است که بمیرید و پیروز باشید و مردن آن است که زنده‏ باشید و محکوم دیگران.
نهج البلاغه ، خطبه 51

سفر به اعماق بدن انسان!

جمعه, ۱۱ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۲۲ ب.ظ


Related image


🔹پارک های موضوعی به عنوان جدیدترین روش تلفیق آموزش و تفریح در کشورهای مختلف شناخته می شوند. پارک موضوعی سفر به اعماق بدن انسان، پروژه ای نوین بوده که به عنوان یکی از جدیدترین، پیشرفته ترین و در عین حال جذاب ترین پارک های موضوعی است که تاکنون فقط در تعداد محدودی از کشورهای پیشرفته دنیا، همچون هلند اجرا شده است.

🔹هیومن پارک؛ بزرگترین و کامل ترین پارک بدن انسان درآسیاست که در منطقه دارآباد واقع شده و از جذاب ترین مکان ها برای خانواده، خصوصا کودکان است.

آشنایی با پارک موضوعی سفر به اعماق بدن انسان در دارآباد تهران

👈 این پروژه به عنوان اولین، بزرگترین و کامل ترین پارک بدن انسان در آسیا، در منطقه دارآباد تهران و با مساحتی بالغ بر ۲ هزار متر مربع ، در حال اجرا است.
در این پارک موضوعی ، بازدید کنندگان می توانند با ورود به بدن انسان در اندازه و ابعاد بسیار بزرگ ، علاوه بر شناخت بدن خود و شگفتی های آن، اوقات حیرت آور و هیجان انگیزی را در کنار خانواده سپری کنند.

در کنار بخش اصلی ، بخش های متنوعی نظیر معاینه و مشاوره های پزشکی در حوزه های تغذیه و سلامت، سینمای منحصر به فرد مغز شگفت انگیز انسان، بازی ها و سرگرمی های علمی و تفریحی متنوع، سرزمین دنیای مجازی، خدمات رایگان آزمایش های فشار و قند خون، تست سلامت و تعیین نمره چشم ، فروشگاه محصولات فرهنگی ، علمی و نیز خدمات رفاهی مرتبط، به عنوان بخش های جانبی مجموعه عظیم ، در حال ساخت و اجرا می باشد.

✅ در طراحی و ساخت این پروژه بزرگ بیش از یکصد نفر از چندین کارگروه تخصصی ، نظیر کارگروه تخصصی پزشکان و اساتید دانشگاه، طراحان خلاق و جوان ایرانی ، مهندسین معماری و عمران، حوزه سینما، موسیقی و گرافیک ، در کنار مشاورین و کمپانی های مطرح و صاحب برند بین المللی ، استفاده شده است.

✳ محتوای علمی هیومن پارک توسط اساتید برجسته دانشگاه تهیه شده و متخصصین این امر با شما از ابتدای این سفر همراه می شوند. هیومن پارک برای همه سنین قابل استفاده است و در آن اندام های حیاتی بدن با ابعادی بزرگ به نمایش گذاشته است.

✅ در کنار هیومن پارک مجموعه دکترلند واقع شده است. دکتر لند تمام امکانات یک بیمارستان را برای تفریح و یادگیری در اختیار کودکان شما قرار می دهد. این مجموعه مخصوص کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۴ ساله است در ابتدای ورود به دکتر لند، کودکان و نوجوانان لباس پزشی بر تن می کنند و مانند یک پزشک در قسمت های مختلف این بیمارستان حضور پیدا می کنند و تجربه ای بسیار شگفت انگیز از پزشکی برایشان رقم می خورد.

📚 جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی جهت خرید بلیط، به نشانی زیر مراجعه کنید.
🌐http://iran-fun.ir/humanpark

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی